Jadi Milik Dia

Availability: SKU: LN 0118

Dia cuma mendambakan bahagia…

RM30.00

Quantity:
Category: .

Product Description

TAJUK: JADI MILIK DIA
PENULIS: WAN NUR NAJIHAH
ISBN NO: 978-967-0907-69-7
HARGA: RM 30.00(SM), RM 33.00(SS)

BLURB:
“Aku ni bodoh, pergi percayakan perempuan. Kaum kau ni licik macam ular. Penipu! Aku dah serik percayakan perempuan.” – Adrian

Perkahwinan yang diimpikan ADHA ADRIAN hancur apabila tunangnya membatalkan pernikahan mereka. Dendamnya kepada perempuan kembali muncul. Tujuh tahun menghilangkan diri, dia kembali dengan azam memulakan hidup baru. Namun, datuknya merancang mahu menjodohkannya pula.

“Habis awak ingat saya nak sangat kahwin dengan awak? Oh, memang tak hinginlah. Saya awal-awal dah tolak.” – Dian

Tidak mahu dijodohkan dengan lelaki yang mempunyai kisah silam, NUR SHAZAI DIANA melarikan diri. Mana mungkin dia mahu hidup dengan lelaki yang sombong, pasti dirinya menjadi mangsa. Dihukum atas kesilapan perempuan lain. Namun, sejauh mana dia lari, lelaki itu tetap muncul tanpa diduga. Bagi membalas budi datuk Adrian yang baik, dia menerima juga lelaki itu sebagai suami.

“Boleh tak jangan tuduh saya lagi? Sikit-sikit salah saya. Cuba buka mata awak luas-luas cari apa salah awak. Ni tak, semuanya nak tuduh saya. Semuanya salah saya. Macamlah awak tu tak pernah buat salah.”-Dian

Dirinya bagai tidak wujud. Tindakan yang dibuat semua salah di mata Adrian. Hanya kesabaran menjadi benteng dia masih bertahan. Ternyata kesabarannya berbalas. Adrian kembali tewas di tangan insan bergelar wanita. Namun kebahagiaan yang dirasai hanya sekejap apabila bekas tunang suaminya kembali muncul.

“Kalau betul pun dia terhegeh-hegeh kat abang, apa hak Dian nak hina dia? Ini masalah abang dengan dia.” – Adrian

Gelap dunia Dian. Suaminya masih mencintai Haiza. Cinta yang diberi hanya palsu. Dia tertipu. Ternyata dia hanya dijadikan tempat melepaskan dendam. Mampukah dia bertahan sedangkan rasa cinta yang dulu mekar mula layu?

Category: .